e-Kiosk.pl - LOGO 7/2012

czytaj

LOGO

7/2012 (29.06.2012)

Liczba stron: 124

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Salvatore Ferragamo odniósł sukces, bo szukał właściwych rzeczy we właściwym miejscu; jak się ubrać, żeby wyglądać hot, ale się nie ugotować; dżinsy w jasnych odcieniach; t-shirty z nadrukami – wyraź siebie nie tylko formą, ale i treścią; angielskie pagórki w Lake District; jak w 14 dni nabrać siły w rękach; test aparatów kompaktowych na wakacje; co nowego w grach wideo; dziesiątka najwybitniejszych konstruktorów i projektantów samochodów; dlaczego w Nowej Zelandii wszystko, co tam jest, jest inne niż wszystko inne; mule na kolację, dzięki którym podbijesz serca i żołądki gości; męski test niemęskich piw; jak zadbać o stopy; Cheryl Cole właśnie wydała trzeci album solowy.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis