e-Kiosk.pl - LOGO 5/2018

czytaj

LOGO

5/2018 (27.04.2018)

Liczba stron: 180

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Maja Koniczyna – przesilenie wiosenne; savoir–vivre – Adam Jarczyński; wywiad numeru – Krzysztof Zalewski; ROWERY HYBRYDOWE: przegląd, ochrona osobista, bezpieczeństwo, testujemy e–bike x3; na treningu rugby; urlop all inclusive; spaceman – Mike Massimino; podróż – Skopje; najlepsze hotele w Polsce; kiedy rzucić pracę; zawód – tester hoteli; gadżety na majówkę; technologie przyszłości; jedno hasło do wszystkiego; smartwatche z systemem Watch OS; auta studyjne; Jeep Grand Cherokee; Volvo XC40; motocykle – Easy Rider vs Top Gun; moda fit; kosmetyki sportowe; najlepiej ubrani Polacy 2018 r. – kandydaci w kategorii: sport; co wziąć na żagle; Mr Vintage – długość nogawki; zegarek miesiąca; smak – pierogi; DODATEK SPECJALNY – WESELA.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis