e-Kiosk.pl - LOGO 6/2018

czytaj

LOGO

6/2018 (29.05.2018)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Maja Koniczyna – strajk seksualny; wywiad numeru – Kamil Glik; temat numeru – MUNDIAL; rozmowa z seksuologiem – projekt dziecko; wywiad – ojciec pięcioraczków; szychta w kopalni; siekierezada z Mordoru; wywiad – Mariusz Czubaj; rozmowa z kapitanem Tarnackim; podróż – Moskwa; nowa praca w nowym mieście; glamping, czyli camping na bogato; smartfony z nagrywaniem w slow motion; Poznań Motor Show; x-meni z Bawarii; kombi czy SUV; idealne auta na wakacje; sesja – outdoor; najlepiej ubrani Polacy 2018 r. – kandydaci w kategorii: outdoor; tajemnice magazynu kadry; Mr Vintage – czy róż jest męski.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis