e-Kiosk.pl - LOGO 7/2018

czytaj

LOGO

7/2018 (29.06.2018)

Liczba stron: 140

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Maja Koniczyna - zabawy dla dorosłych; wywiad numeru - Andrzej Wrona; temat numeru: błękitny Honduras, Dubrownik w Krakowie; za sterami samolotu; pieczenie chleba; rozmowa z seksuologiem - o męskich kryzysach; za kulisami serialu Netflixa; 28 rzeczy na lato; wywiad - Robin Cook; ładowanie akumulatorów na urlopie; trener e-sportu; test na lato - król grill; moc 3.0 – szybkie ładowarki; Volkswagen GTI Performance Day; Fordy z Ameryki; motocyklem przez Maroko; Honda Civic Type R; najlepiej ubrani Polacy 2018 r. - kandydaci w kategorii: Smart casual; letni wybór - polo, mokasyny, czapki; czy koszula z krótkim rękawem to samo zło.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis