e-Kiosk.pl - LOGO 8/2018

czytaj

LOGO

8/2018 (27.07.2018)

Liczba stron: 148

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Maja Koniczyna - lato czeka; wywiad numeru - Radek Kotarski; przewodnik Michelin; wszystko o sezonowanej wołowinie; mój pierwszy raz - transplantacja; własny dron; wywiad z Czesławem Langiem; plażowa piłka nożna; kto płaci za seks; Kopenhaga nieoczywista; jak wylądować w dobrej pracy; naprawdę jest taki zawód - kontraktowiec; najlepsze CV, jakie kiedykolwiek stworzyłeś; czas na podwyżkę; bezprzewodowe pionowe odkurzacze; Apple Pay; akcesoria do robienia zdjęć smartfonem; MOTO: Subaru XV, VW Touareg, Yamaha Motoroid; najlepiej ubrani Polacy 2018 r. - kandydaci w kategorii casual; life’s a beach, czyli plażowa stylówka; kosmetyki plażowe; okulary przeciwsłoneczne; czy czarny garnitur jest uniwersalny; historia jednego przedmiotu - chłodziarka elektryczna.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis