Gabriela Oberbek w obiektywie Avanti; zestawy ubrań i akcesoriów niezbędnych na stok; żakiet bez kołnierzyka; białe spodnie cygaretki na różne okazje; stylizacje z pikowaną kamizelką w roli głównej; bielizna w stylu retro; trapery na obcasach; pierścionki na dwa lub trzy palce; kosmetyki na puszące się włosy; metody na powiększenie i ujędrnienie piersi; Hanna Stach i jej ulubione kosmetyki.
Pierwszy na polskim rynku magazyn dla kobiet z segmentu tzw. pism shoppingowych. Zadebiutował w marcu 2004 roku. Średni nakład miesięcznika wynosi 250 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).
Tematyka „Avanti” związana jest z modą i urodą. Miesięcznik prezentuje modne ubrania, buty i dodatki z najnowszych kolekcji dostępnych w polskich, sieciowych sklepach. Wszystkie produkty opatrzone są ceną i nazwą sklepu. Dodatkową atrakcją są informacje o wyprzedażach, promocjach i kupony rabatowe.
Pismo skierowane jest do kobiet w wieku 18-30 lat, mieszkanek miast, aktywnych, pewnych siebie, zadbanych, zainteresowanych nowymi trendami w modzie i urodzie, zdrowym trybem życia i lubiących robić zakupy.
„Avanti” ma na swoim koncie kilka prestiżowych nagród, w tym: tytuł Debiut Roku przyznany w 2004 r. przez branżowy magazyn „Media i Marketing Polska” oraz nagrody Media Trendy 2005 w kategoriach Magazyn Roku i Debiut Roku.