e-Kiosk.pl - LOGO 9/2018

czytaj

LOGO

9/2018 (24.08.2018)

Liczba stron: 164

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Wywiad numeru – Leszek Lichota; przemysł 4. i 5.0; bullshit jobs; słownik zawodów współczesnych; mój pierwszy raz: Bitwa pod Grunwaldem; siatkonoga w Birmie; cena nieważkości: kulisy lotu Polaka w kosmos; Szwajcaria rowerem; rozmowa z seksuologiem: Fetysze; życie po „fakapie”; mój dzień pracy: 9 różnych profesji; naprawdę jest taki zawód: Pan potwór; plebiscyt LOGO: Najlepiej ubrani Pola-cy 2018 r. Kandydaci w kategorii: biznes.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis