e-Kiosk.pl - LOGO 11/2018

czytaj

LOGO

11/2018 (30.10.2018)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Bracia Bargielowie; Himalaje dla początkujących; Orla Perć; kto wymyślił zimowe wspinanie; jakie buty na stok; mój pierwszy raz: W czołgu; mikrowyprawy: Naćpany lasem; rozmowa: Maciej Zakościelny; wino: Skarby Hiszpanii; rozmowa z seksuologiem: Ojciec rozmawia o seksie; pracuj mniej, ale sprytniej; naprawdę jest taki zawód: Art concierge; jak komputery opanowały giełdę; czy dżinsy pasują do wszystkiego.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis