e-Kiosk.pl - LOGO 12/2018

czytaj

LOGO

12/2018 (30.11.2018)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Savoir-vivre: Adam Jarczyński; Robert Więckiewicz; kto nas nauczył robić (i oglądać) seriale; hate-watching: Seanse nienawiści; 15 seriali w 15 tweetach; mój pierwszy raz: Curling; rozmowa z seksuologiem: seks dla zaawansowanych; w czym by się tu podszkolić – studia podyplomowe; trucker: sposób na życie; naprawdę jest taki zawód: pasjonat rollercoasterów; test: hulajnogi elektryczne; czy poszetka zawsze powinna być w kolorze krawata?

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis