WYWIAD NUMERU: Kuba Przygoński; TEMAT NUMERU: tinderowe patenty; czy wiek robi różnicę; jak i gdzie podrywać; prezenty na walentynki; randkowanie po czterdziestce; PASJE: na wózku inwalidzkim; konie w Bieszczadach; relacja z Kolumbii; klasa biznes w liniach Emirates; Barcelona; KARIERA: okiełznaj smartfona; tester wierności; najlepsze i najgorsze inwestycje w ostatnim roku; TECHNO: myszki, klawiatury i słuchawki dla graczy; życie staje się smart; zdrowe gotowanie; MOTO: ruszamy w trasę elektrykami; BMW serii 8, Skoda Scala, Mazda 3, Toyota Corolla; The Best of Moto.pl; moje 4 kółka - Kamil Nożyński; nowe auto, czyli gorzki smak kompromisu; STYL: okrycia wierzchnie; przychodzi facet do sklepu; dezodoranty; torby i plecaki; ZEGARKI: Omega Speedmaster, Dark Side of the Moon, Apollo 8; cenne wskazówki; zegarki do 500 zł; matura z wiedzy o zegarkach - cz. 3; KURIER: warto kupić, warto bywać; smak - bulion; historia jednego przedmiotu - guma do żucia.
Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).
„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.
„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.
czytaj więcej
zwiń opis