e-Kiosk.pl - LOGO 4/2013

czytaj

LOGO

4/2013 (27.03.2013)

Liczba stron: 116

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Sezon kolorowej marynarki; kolorowe spodnie denimowe i modele w stylu chino; jak dobrać skarpety; sportowe modele butów w stylu retro; jak łączyć dżins z dżinsem; moda w biegu w wersji z sieciówki; trenerzy osobiści – po co, dla kogo, za ile; smaczne i skuteczne wspomaganie mięśni; komputer do domu – blaszak, all-in-one, laptop, a może tablet; przyszłość muzyki online; nowości mobilne z targów MWC w Barcelonie; nie tylko Instagram; barowe piłkarzyki w wersji mistrzowskiej; o fanach symulatorów lotów; na tropie kapitana Żbika – podróż śladami kultowego milicjanta; przy garnkach z Wojciechem Modestem Amaro; zacne rieslingi do 45 zł; dopalacze dla mózgu; zapachy – nowości na dzień i na wieczór.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis