e-Kiosk.pl - LOGO 6/2013

czytaj

LOGO

6/2013 (29.05.2013)

Liczba stron: 124

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; dżinsówka na lato i na lata; polo – wakacyjny klasyk; moda na życzenie – Enrico Coveri; jak się ubrać w podróż; futbolowe taktyki – vademecum level pro; 10 popularnych kompaktów – test trybu auto; latarki czołowe w zmysłowej sesji zdjęciowej; dekodujemy wirtualną walutę; katastrofy lotnicze maszyn, które nie mogły dolecieć do celu; podróże – Sri Lanka; pierwsza jazda Renault Captur; Peugeot 208 GTI; przystawki z Bliskiego Wschodu; polskie minibrowary; najwięksi (niepolityczni) zbrodniarze PRL-u; S.O.S. po imprezie.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis