e-Kiosk.pl - LOGO 8/2013

czytaj

LOGO

8/2013 (31.07.2013)

Liczba stron: 108

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Jak odpowiednio dobrać krawat do koszuli; tego lata króluje styl marynarski; relacja z 24 Heures du Mans; jak nauczyć się chodzenia po linie; ile naprawdę jest warta chińska elektronika; sylwetka siatkarza, Michała Winiarskiego; Miss Polonia, Paulina Winiarska, nie jest grzeczną paniusią.



Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis