e-Kiosk.pl - LOGO 10/2013

czytaj

LOGO

10/2013 (27.09.2013)

Liczba stron: 124

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Jan Mela rusza autostopem przez Azję, a Ty dałbyś radę?; bieg katorżnika – redaktor po uszy w błocie; tanie auta na lans – są stare, psują się, wymagają dużo troski od właściciela, ale są piękne i dużo seksowniejsze od rodzinnych hatchbacków; internet w telewizorze – wielcy producenci muszą radzić sobie z niespodziewaną konkurencją – do gry weszły firmy, które tworzą przystawki, czyniące ze starych telewizorów „nie-Smart” maszyny z systemem Android; Edyta Herbuś – potrafi zaczarować mężczyzn uśmiechem i rzucić ich na kolana seksapilem; słodki-gorzki, czyli wal bez przepitki – królowa, czyli żołądkowa gorzka, ma konkurencję i choć korona jej, na razie, z głowy nie spadnie, to walka o tron może być zażarta; ćwiczenia o poranku – zacznij dzień od rozruchu, wprowadzi twój organizm w stan „euforii energetycznej” i sprawi, że najcięższe wyzwania będą dla ciebie jak bułka z masłem.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis