e-Kiosk.pl - LOGO 11/2013

czytaj

LOGO

11/2013 (30.10.2013)

Liczba stron: 124

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; narty – nowe czy z wypożyczalni; co każdy facet o spodniach wiedzieć powinien; najmodniejsze buty na jesień; garnitur na każdą okazję; wielki test słuchawek bezprzewodowych; projektory zamiast TV; jazda potworem AMG; Hongkong, jakiego nie znacie; Megan Fox; hamburger doskonały; jak zachować bujną czuprynę; małe sadomaso pragnienie.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis