e-Kiosk.pl - LOGO 12/2013

czytaj

LOGO

12/2013 (29.11.2013)

Liczba stron: 164

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; laptopy – jak dokonać słusznego wyboru; strój na elegancki wieczór; buty outdoorowe gotowe na wszystko; smartfony duże i małe; ładowanie bezprzewodowe; z czym na stok; piekło na trasie regat; odkrywanie Sopotu – urok knajpek nieznanych; zjazd z Sziszapangmy; miejska turystyka ekstremalna; górskie trasy turystyczne; kierunek Jawa; wielkie małe auto – historia Mini; jazda nowym BMW I3; jak się kiedyś w Polsce jadło; zadbaj o brodę; zapachy – The Best of 2013; prezenty dla niej i dla ciebie.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis