e-Kiosk.pl - LOGO 1/2014

czytaj

LOGO

1/2014 (20.12.2013)

Liczba stron: 108

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Jak wybrać szkocką whisky; Adam Małysz – skok na Dakar; dlaczego warto szyć koszulę na miarę; kolorowe chinosy zamiast dżinsów; jak nosić beanie; filmowanie za kółkiem; jak działa silnik hybrydowy; śmierć w czasie bicia rekordu prędkości; przygotowania do pokazu fajerwerków; bieganie – jak to robić zimą; spotkanie z tajfunem; Krzysztof „Diablo” Włodarczyk; King Camp Gilette; Marcelina Zawadzka – miss, która jeździ na motorze; wina musujące do 40 zł; domowe tagliatelle; wszystko, co powinieneś wiedzieć o kremach; czy można uzależnić się od porno.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis