e-Kiosk.pl - LOGO 2/2014

czytaj

LOGO

2/2014 (28.01.2014)

Liczba stron: 132

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Dobrze wydane pieniądze – diesel czy benzyna; otuleni modnym płaszczem; sklepy warte polecenia; koszule w kratkę wkraczają na salony; dżinsy – zdezelowane jest modne; dwurzędowe marynarki; smart zegarki – pierwsza generacja; chińskie telefony; gadżety szpiegowskie; narty biegowe – zacznij przygodę z nimi; zjazd w Wengen; dla kogo medal w Soczi; w fabryce snów i propagandy; Bentley – luksus w czystej postaci; nowinki made in USA; Marcin Dorociński; Ian Fleming; Katarzyna Maciąg; drink jak dzieło sztuki; przekąski karnawałowe; dogging – nie dla każdego.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis