e-Kiosk.pl - LOGO 3/2014

czytaj

LOGO

3/2014 (28.02.2014)

Liczba stron: 124

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; rower miejski; te buty mieć wypada; najnowsze kolekcje kurtek skórzanych; 10 cali na twoją kieszeń; aparaty do lansu; monster truck – moc (prawie) oswojona; wojna polsko-norweska; szybowcem nad Himalajami; atomowa wizja lokalna; religia Brazylijczyków; Lexus – hybrydozagadka z górnej półki; piwa nietypowo polskie; zmiksuj sobie zupę; usuwanie kurzajek.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis