e-Kiosk.pl - LOGO 4/2014

czytaj

LOGO

4/2014 (28.03.2014)

Liczba stron: 132

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Jak wybrać buty trekkingowe; cienki krawat; nowe kolekcje – trampki i tenisówki; koszule – wzory na topie; polowanie na casual; mobilne hity sezonu; MQ-1 Predator: cichy łowca; test głośniczków BT; poklatkowe wideo; rewolucja rasowa na boisku; 10 europejskich tras trekkingowych na weekend; poławianie bursztynu; Dominik Pańka – król kart; Chile – pod gwiazdami pustyni; Tymon Tymański; bracia Warner; Klaudia Hartmanis; legalna śliwowica łącka; jak zostałem master blenderem; sushi po nowemu; dekalog odchudzania.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis