e-Kiosk.pl - LOGO 5/2014

czytaj

LOGO

5/2014 (29.04.2014)

Liczba stron: 140

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Bogusław Wołoszański – sekrety tajemnic i sensacji; wspinaczka ściankowa – jeśli chcesz zacząć się wspinać przyda ci się silna wola do treningów oraz nasz poradnik; rowerem przez Egipt i Sudan – „Dla miejscowych koncepcja podróżowania na rowerze przez pustynię była zupełnie niezrozumiała, martwili się moją sytuacją i proponowali podwózkę, zwłaszcza gdy mówiłem, że tak spędzam czas wolny i nikt mi za to nie płaci”; Hiroszima na Maracanie – jeśli tegoroczny mundial w Brazylii pod względem niespodzianek i niezwykłych zdarzeń ma dorównać poprzednikowi, mistrzostwom z 1950 roku, to już zapinaj pasy i trzymaj się poręczy, czeka cię niezła jazda; 10 seksownych kobiet, które kręcą nas na wiosnę – to nie będzie nic romantycznego, bo w każdym facecie pod skorupą modnych garniturów i drogich perfum siedzi zwierzę.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis