e-Kiosk.pl - LOGO 6/2014

czytaj

LOGO

6/2014 (30.05.2014)

Liczba stron: 256

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; ABC snorkelingu; kapelusz panama; obuwie sezonowe – mokasyny; bermudy w sam raz na lato; polo na 10 sposobów; przegląd wakacyjnych gadżetów; gadżety zdalnie sterowane; gipsowa masakra w ringu; rolki – dużo frajdy z małych kółek; dalekie podróże – Hawaje; BMW cabrio; Wojciech Modest Amaro; Stanisław Lem; białe wina do 30 złotych; feijoada – brazylijski specjał; fryzury na czasie; odpowiedzi na wasze pytania.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis