e-Kiosk.pl - LOGO 8/2014

czytaj

LOGO

8/2014 (29.07.2014)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; jak dbać o buty; moda wysokich lotów; jak się elegancko nosić; test kamer POV; klawiatury dla graczy; zewnętrzne dyski twarde; Porsche 911 na torze; squash – twarda gra; akwarium pełne ptaków; prosta historia – antyterroryści; Beau Brummell; Kazik Staszewki; Szczepan Twardoch; Węgry – Barbara Palvin; owoce morza w kuchni; proste i szybkie drinki; co się podoba kobietom; aseksualizm.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis