Autorka fogdancing.blogspot.com wymyśliła stylizację w pastelach; dresowa bawełna ewoluuje; kurtki na jesień – niektóre przypominają bluzę, inne żeglarski sztormiak – do łask wróciły również ramoneska i nieco odmieniony bomber jacket; późne lato i pastele, czyli duet idealny; kontrolowany kicz sprawia, że natychmiast się uśmiechamy; lady in red – mocny, wbrew pozorom trudny, w dodatku
nie znosi konkurencji, ale robi wrażenie w każdym odcieniu; czas na kratę w różnych wariantach; pięknej bielizny nigdy dość; delikatne jazzówki i eleganckie półbuty w klimacie
gangsterskiego Chicago lat 20.; oczy podkreślone śliwkowym fioletem, a na ustach zmysłowa czerwień wina; testujemy podkład o przedłużonej trwałości, mascarę zwiększającą
objętość i lakiery do paznokci o intensywnych barwach; po lecie zapewnij włosom odrobinę komfortu, by wróciły do dobrej formy; kremy wygładzające; nowy sezon w modzie zwiastuje spokój: w kolorach i fasonach.
Pierwszy na polskim rynku magazyn dla kobiet z segmentu tzw. pism shoppingowych. Zadebiutował w marcu 2004 roku. Średni nakład miesięcznika wynosi 250 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).
Tematyka „Avanti” związana jest z modą i urodą. Miesięcznik prezentuje modne ubrania, buty i dodatki z najnowszych kolekcji dostępnych w polskich, sieciowych sklepach. Wszystkie produkty opatrzone są ceną i nazwą sklepu. Dodatkową atrakcją są informacje o wyprzedażach, promocjach i kupony rabatowe.
Pismo skierowane jest do kobiet w wieku 18-30 lat, mieszkanek miast, aktywnych, pewnych siebie, zadbanych, zainteresowanych nowymi trendami w modzie i urodzie, zdrowym trybem życia i lubiących robić zakupy.
„Avanti” ma na swoim koncie kilka prestiżowych nagród, w tym: tytuł Debiut Roku przyznany w 2004 r. przez branżowy magazyn „Media i Marketing Polska” oraz nagrody Media Trendy 2005 w kategoriach Magazyn Roku i Debiut Roku.
czytaj więcej
zwiń opis