e-Kiosk.pl - LOGO 9/2014

czytaj

LOGO

9/2014 (29.08.2014)

Liczba stron: 132

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Zabawki dużych chłopców; Mayra Suarez; wielki powrót sterowców; prosta historia – mafia amerykańska; Stephane Antiga; jak naładować baterie; życie po życiu sportowców; downhill ocieka adrenaliną; Brazylia pełna kontrastów; buty trekkingowe; najlepszy średniak Bentleya; baterie – jak przetrwać dzień bez ładowania; wodoodporne MP3; wszystko o 4K; tkaniny koszulowe; buty zamszowe; koszule w kratkę; wina z południowej Polski; Ralph Baer; test smakosza; savoir-vivre – wszystko, co musisz wiedzieć.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis