Zabawki dużych chłopców; nowe lokale w Krakowie; przytulanka narodowa – Petra Nemcova; co dalej z Pendolino; logotyp – Tomasz Kot; kierunek wraki Bałtyku; mój pierwszy raz – wyścig gruchotów; rozmowa z szefem Breitling Jet Team; Peru pełne adrenaliny; historia hip-hopu; Air Soft Gun; Rolls-Royce Phantom; vany – co wypożyczyć na wypad z kumplami; nowości berlińskich IFA; konkurencja dla Xboksa One i PS4; jak dobrać długość spodni; zapachy – remiery jesieni; jak dbać o twarz; Metaxa – chillout po grecku; wojna o hummus; jak ustawić się w nowym miejscu pracy.
Dodatki: Polska Biega.
Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).
„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.
„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.