e-Kiosk.pl - LOGO 1/2015

czytaj

LOGO

1/2015 (19.12.2014)

Liczba stron: 116

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Robert Więckiewicz i jego „Ziarno prawdy” o męskim kinie; raport: ekonomia dzielenia – stracisz na niej czy zyskasz; mobbing: nie daj sobą pomiatać; koszula dżinsowa idealna do marynarki; eleganckie cienkie swetry; mucha nie tylko na wieczór; 6 porad jak sprawić, żeby ludzie robili to, co chcesz; jak biegać zimą; test: muzyka bez hałasu, czyli słuchawki tłumiące; musujące wina: znawca poleca 10 dobrych i niedrogich.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis