e-Kiosk.pl - LOGO 3/2015

czytaj

LOGO

3/2015 (27.02.2015)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Piotr Głowacki – Polska nie wstydzi się disco polo; kryzys męskości; bieg maratoński – poradnik dla początkującego; biathlon – Panu Bogu w okno; plecaki – wielbłąd uświadomiony; test tanichsmart watchów – mądre zegarki w mądrej cenie; test komputerów z systemem Google’a; komórkowy savoir-vivre – smartdekalog; okulary – oprawa, forma i funkcja; chcesz spokoju – szykuj się do kłótni; gdzie w Polsce zjesz wyśmienitego burgera.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis