e-Kiosk.pl - LOGO 4/2015

czytaj

LOGO

4/2015 (31.03.2015)

Liczba stron: 164

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Zaszalej we Wrocławiu; przytulanka narodowa – Moran Atias; 10 kroków do idealnych wakacji; Czesław Mozil; Rafał Sonik – mistrz bezdroży; Michał Kwiatkowski – na kole mistrza; freediving – góral z głębin; pasje – nordic walking; targi Mobile World Congress; test 15 urządzeń mierzących sen; muzyka pokojowa – mikrowieże; w krainie dziwnych komputerów; moto – Skoda Superb; wiosna 2015 – cztery kolory dżinsu; ale – bardzo ciekawe piwa; kasza według Karola Okrasy; jak zachować się po awansie; jak podrywać w klubie fitness; jak wiercić w ścianie; ci wspaniali mężczyźni – Ray Kroc; savoir-vivre – wszystko, co musisz wiedzieć; rowerem po mieście – wybrane modele, porady starego wygi.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis