e-Kiosk.pl - LOGO 5/2015

czytaj

LOGO

5/2015 (28.04.2015)

Liczba stron: 156

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
7.00 zł

Opis

Zaszalej w Berlinie; Manon Louise van Drumpt; najlepsze fight cluby w Polsce; Tomasz Kammel; jakimi kochankami są polscy mężczyźni; trzy ostre sporty; Szwajcaria – i znajdź tu dziurę w całym; nóż prawdziwego faceta; bieliźniany wyścig zbrojeń; okulary VR – to się dzieje; komputery klasy mini; Xiaomi – wejście prosa; era quadcoptera; pora wskoczyć na stodwudziestkępiątkę; kolekcje – wiosna 2015; chino w kolorach lata; but na miękko i na twardo; zaręczyny – jak sprawić, aby były niezapomniane; 10 odżywek, które naprawdę działają; karkówka z grilla; wina do 30 zł na majówkę; jak wrzucić piąty bieg kariery i życia; sygnały, że ona ma ochotę na seks; jak wymienić koło w aucie; ci wspaniali mężczyźni – Michele Ferrero; savoir-vivre – wszystko, co musisz wiedzieć; blaski i cienie bankowego assistance.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis