e-Kiosk.pl - LOGO 7/2015

czytaj

LOGO

7/2015 (30.06.2015)

Liczba stron: 148

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Filmy za kółkiem; zaszalej w Amsterdamie; przytulanka narodowa – Amy Lynn Grover; Mamed Chalidow; spływ kajakowy – operacja Bug; Maroko – słabsze oko na Paryż, mocniejsze na Mekkę; jak przetrwać na letnim szlaku; 20 książek, z których na pewno coś wybierzesz na urlop; poradnik wakacyjnego fotografa; inteligentne AGD; VOD na komórce; AMG – Agresja, Moc, Groźba; kapelusz męska rzecz; moda weekendowa – miasto, morze, działka; superbohater – len; piłkarz na wybiegu; przewodnik po świecie whisky; jak smażyć mięso; naucz się chwalić sam siebie; 13 trików – jak wygrać każdy spór; jak zamieszkać z kobietą i nie zwariować; jak rozpalić ogień; Roy Chapman Andrews.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis