e-Kiosk.pl - LOGO 8/2015

czytaj

LOGO

8/2015 (31.07.2015)

Liczba stron: 148

Dostępne na:

 
Pojedyncze wydanie
8.99 zł

Opis

Gdzie się bawić, gdzie coś zbroić; „Logo” Arbitrem Najlepszego Stylu; automatyzacja życia – kiedy człowiek staje się zbędny; strzelanie taktyczne; Wiedźmin 3 – jak powstaje przebój; mała czarna – ważna sprawa; savoir-vivre: wszystko, co musisz wiedzieć; jak sobie radzić po porażce; Kwestionariusz Stopklatki: Katarzyna Stankiewicz; babie nie dogodzisz.

Miesięcznik „Logo” jest jedynym w Europie cyklicznym wydawnictwem dla mężczyzn łączącym formułę pisma shoppingowego i lifestylowego. Pierwszy numer magazynu (jako kwartalnik) ukazał się w kwietniu 2005 r. w nakładzie 150 tysięcy egzemplarzy. Obecnie średni nakład miesięcznika wynosi 119 tys. egzemplarzy (ZKDP, 2008).

„Logo” adresowane jest do mężczyzn w wieku 25-40 lat, mieszkających w miastach, pracujących, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy decydują o tym jak i na co wydać swoje pieniądze. dbają o siebie, uprawiają sporty, interesują się nowościami i cenią produkty dobrej jakości. W piśmie są rubryki poświęcone modzie, podróżom, elektronice, sportom,, motoryzacji, kosmetykom, kuchni i alkoholom.

„Logo” otrzymało tytuł Debiut Prasowy Roku przyznany w 2006 r. przez branżowy magazyn „Media & Marketing Polska”.

czytaj więcej zwiń opis